*DIY* Napravite same

Danas vam donosim neke DIY stvarčice za koje se nadam da prije niste znale da ih možete doma same napraviti.


1. DIY - Matt lak za nokte.

Meni je jako teško naći na tržištu neki dobar Matt lak pa sam malo istraživala i saznala kako mogu napraviti svoj vlastiti. Za početak pogledajte što imate u vlastitoj kolekciji lakova, a znam da svaka cura ima barem jedan bezbojan lak u svojoj ladici, ako nemate kupite neki najjeftiniji koji postoji na tržištu ja sam imala nekog od Avona koji mi nije bio baš nešto pa sam ga iskoristila za ovo, samo stavite u posudicu malo kukuruznog škroba tj. gussnela. Nemojte pretjerati ja sad ne znam mjere za to jer sam ja imala malo manje od polovice bočice laka i stavila malo manje od pune žličice škroba, onda to sve jako dobro promiješajte i namažite na nokte, djeluje stoposto. 





2. DIY - Maskara. 

Ne možemo  baš doma napraviti maskaru možda možete ali ja ne znam za to ali imam rješenje za one maskare koje su bile jako skupe, a brzo su vam se osušile. Kako da ih opet oživite? Jednostavno trebaju vam samo kapi za oči, vjerujem da ih imate svi kod kuće, u bočicu od maskare stavite dvije do tri kapi, kapi za oči i potom promiješajte i maskara će vam biti kao nova. 






3. DIY - Mirisne svijeće. 

Svi koji me poznaju znaju da su mi ukrasne šalice i svijeće droga, a pošto kod nas nema baš veliki izbor za kvalitetne mirisne svijeće, ja ču vam otkriti kako ih možete napraviti sami kod kuće. Uzmete jednu posudu i jednu bijelu svijeću ili bilo kakve svijeće koje imate kod kuće koje netrebate i narežite ih na male komadiće i ubacite u tu posudu i otopite ih polako na pari. Zatim dodajte svoje omiljeno eterično ulje, moj najdraži miris za jesen je jabuka i cimet, a standard je vanilija, ali morate dodati puno tog ulja oko polovice one bočice da vam miris bude intenzivniji. Onda uzmite jedan štapić na kojeg omotajte fitilji položite ga vodoravno na posudicu u koji čete stavljati svijeću ja preporučujem neku slatku staklenku, ova količina eteričnog ulja je za polovicu velike staklenke. Ulite smjesu i ostavite da se stvrdne kroz noć, ako stavljate različite boje svijeća možete dodati i boju za kuhanje da vam to sve ima jednu jednaku boju. Drugi dan samo skinete fitilj s štapića i imate prefinu domaću svijeću.







4. DIY - Šampon za suho pranje.

Jako jednostavno kukuruzni škrob. Preporučam samo za plavuše. Ako vam se desi da stvarno niste stigle oprati kosu onda upotrijebite ovu tehniku. U staknenku stavite kukuruzni škrob, a nekog odraslog zamolite da vam na poklopac probuši male rupice da možete umjereno sipati proizvod da ga ne bude svugdje, onda to stavite vrlo male količine na kritične dijelove i sve jako dobro izmasirajte i pročešljajte kosu ako ste pretjerale s škrobom uzmite fen i vrlo kratko s hladnim zrakom profenirajte kosu. 







INSTAGRAM - https://instagram.com/davorka07/
https://instagram.com/makeupandnailsforfun07/
email - davorka.fajfar07@gmail.com 

Primjedbe

Popularni postovi