*NIVEA 3-IN-1 CLEANSER*

Vjerujem da nisam jedina osoba kojoj je jako teško naći proizvod za čišćenje lica, ali nakon duge potrage nađe se pravi. (ne opisujem muškarca


*NIVEA 3-IN-1 CLEANSER*





*O MOJOJ KOŽI* - želim vam prvo opisati kakva je moja koža da znate dali će i vama odgovarati ovaj proizvod. 
Moja koza je kombinirana, ljeti zna biti masna, a zimi jako suha i ispucala. Pošto sad postaje sve hladnije, a moja koža počinje isušivati bilo je pravo vrijeme za ovu umivalicu jer je hranjiva i pomalo masna. Nemam baš nekih velikih problema s aknama, ali su zato miteseri neizbježni. 


*O PROIZVODU* - proizvođač kaže da je 
NIVEA 3-IN-1 CLEANSER gel za dubinsko čišćenje. Možete ga koristiti još kao piling i masku. Djeluje trenutačno zahvaljujući multi-funkcionalnoj formuli obogaćenoj aktivnim ekstraktima magnolije:
- dubinski čisti i uklanja nečistoće
- antibakterijska formula pomaže u samnjivanju akni
- piling čestice pomažu u otvaranju pora
-blaga formula ne iritira kožu 

- može se koristiti i kao maska

PODNOŠLJIVOST ZA KOŽU DERMATOLOŠKI POTVRĐENA. NE ZAČEPLJUJE PORE.












*SASTOJCI* 







*KORIŠTENJE*
Proizvod nanesite na mokro lice,vrat i dekolte nježno masirajući malim kružnim pokretima prema gore jednom dnevno. Isperite mlakom vodom. Ako koristite kao masku stavite na čistu i suhu kožu tanak sloj proizvoda i ostavite da odstoji oko 3 min. masku koristite do tri puta tjedno. 


*CIJENA I GDJE MOŽETE KUPITI PROIZVOD*
NIVEA 3-IN-1 CLEANSER  možete kupiti u svakoj drogeriji, ja sam je kupila u BIPI po cijeni od oko 
38 kn.


*MOJE MIŠLJENJE* 
Ovaj proizvod se meni trenutno jako sviđa radi sve što i obećava. Ne začepljuje pore, koža je poslije korištenja mekana, ujednačena, nahranjena i svilenkasta. Iako sadrži alkohol meni osobno ne issušuje kožu. Jedina mana je ta što ne pomaže baš što se tiče mitesera. 

*OCJENA*
4/5

Dali ste isprobale ovaj proizvod? Koji je vaš omiljeni proizvod za čišćenje lica? 

INSTGRAM -  https://instagram.com/makeupandnailsforfun07/
https://instagram.com/davorka07/

GMAIL - davorka.fajfar07@gmail.com

Primjedbe

Popularni postovi