TIM TAG

Pozdrav, posto ne znate baš puno o meni  odlučila sam danas napraviti TIM TAG sigurna sam da već svi znate što je to. Tag ima 50 pitanja pa možemo odmah početi.

1. Što imaš na sebi? tajice i majcu :D 

2. Jesi li ikada bila zaljubljena? naravno da, nee. salim se malo, a  ko nije.

3. Jesi li ikada imala neki težak prekid (veze)? Naravno da , da 

4. Koliko si visoka? 162 cm 

5. Koliko imaš kilograma? zar stvarno moramo o tome?:O 

6. Imaš li neku tetovažu? Ne, ali ču ih imati sigurno nekoliko u životu 

7. Imaš li piercing-e? imam šest rupica na uhu :D

8. OTP (One True Pair: najdraži par)? nema toga

9. Najdraža serija? malcolm u srdini, kako sam upoznao vašu majku

10. Najdraži bend? MAROON 5, to svi znaju :D

11. Nešto što ti nedostaje.. ? ništa trenutno :D

12. Najdraža pjesma? to se jako često mijenja jer kad mi se neka pjesma sviđa onda to slušam cijelo vrijeme sve dok mi ne dosadi.
 
13. Koliko imaš godina? 19

14. Horoskopski znak? blizanac

15. Kvalitete koje tražiš u partneru? hmm, iskrenost to mi je najbitnije, da se zna šaliti, da ima svoje JA, da vodi računa o drugima, da možemo pričati o svemu.

16. Najdraži quote/izreka/whatever? što te ne ubije to te ojača  
 
17. Najdraži glumac? meni su svi najdraži
 
18. Najdraža boja? općenito najdraža boja mi je plava, a sad što se tiče šminke, odijevanja i takvih stvari to se stalno mijenja 
 
19. Glasna ili tiha glazba? uvijek glasna.
 
20. Gdje ideš kad si tužna? nigdje, nemam neko određeno mjesto
 
21. Koliko ti treba da se istuširaš? kad imam vremena onda to traje satima a kad ne mogu biti gotova za deset min 

22. Koliko ti treba da se spremiš ujutro? oko 40min.

23. Jesi li ikad bila u tuči? kad sam bila mala sam se uvijek tukla, tj drugi su mene tukli -.- al sad da sam bila u nekoj ozbiljnoj ne :D

24. Turn on (kako ovo prevesti?) / Nešto što te privlači? uf ima puno toga, kad je neko lijepo obučen, parfem dobar, usne lijepe, oči, 

25. Turn off / Nešto što te odbija? psovanje, laži i umišljenost.
 
26. Razlog zbog kojeg si se priključila u YouTube blogersku zajednicu?  napisala sam detaljno u prvom postu 

27. Strahovi: smrt/bolest, mrak, starenje

28. Posljednja stvar koja te rasplakala? ne sjećam se stvanoo 
 
29. Zadnji put kad si rekla nekome da ga voliš? ni toga se ne sjećam 

30. Značenje tvog Youtube imena na blogu? isto piše u prvom postu

31. Zadnja knjiga koju si pročitala? -

32. Knjiga koju trenutno čitaš? -

33. Zadnja serija/emisija koju si pogledala? teorija velikog praska

34. Zadnja osoba s kojom si pričala? baka


35. Veza između tebe i osobe koja ti je zadnja poslala poruku? hm prijatelji :D
 
36. Najdraža hrana? salata od tune, njoki, pire krumpir 

37. Mjesto koje želiš posjetiti? jako volim putovati i želim posjetiti što je više moguće mjesta.

38. Zadnje mjesto gdje si bila? kod frendice haha 

39. Imaš li simpatiju? možda 
 
40. Zadnji put kad si nekog poljubila? hmm prošli tj.
 
41. Zadnji put kad si bila optužena za nešto? haha jučer 

42. Najdraži okus slatkiša? ne znam, ne volim baš 

43. Koje instrumente sviraš? Nažalost, ništa ne sviram.
 
44. Najdraži komad nakita? Ne ludujem baš za nakitom, smeta mi.
 
45. Zadnje što si trenirala? spavanje 

46. Zadnja pjesma koju si pjevala? halo od adel 

47. Najdraži chat up line ? Nemam

48. Jesi li ga ikad koristila (chat up line)? Ne - očito. 

49. Zadnji put kad si se družila s nekim? Jučer

50. Tko bi trebao odgovoriti na ova pitanja? svi :D


Evo nadam se da ste barem nešto više saznali o meni. 



instagram - https://instagram.com/davorka07/

Primjedbe

Popularni postovi