November Favorites

Malo kasnim s ovim postom, ali sam odlučila da ću ga svejedno podijeliti s Vama.

Prošli mjesec sam koristila dosta novih stvari, koje ste vi već mogli vidjeti na blogu, pa ču vam ostavit link kraj svakog proizvoda za kojeg imam napisani post.



NJEGA KOŽE 

- što se tiče njege kože, ja ne volim previše istraživati i isprobavati nove stvari kad imam već ono što mi odgovara. Koža mi je jako osjetljiva i zbog toga to nije baš dobra ideja, ne volim se previše lickati i stavljati deset vrsta krema za ovo, pa onda za ono, nego koristim jednu dnevnu kremu i jednu umivalicu za lice i to je sve što mi je potrebno barem za sada.
Pa da ne duljim s pričom, prošli mjesec sam tražila svoju omiljenu umivalicu u Bipi i našla sam ju ali mi je zapala za oči jedna druga, koju sam probala jako davno, i odlučila se kupiti je ponovno.
Za sada mi je odlična, očisti lice i nije gruba. Volim je jer imam poslije na koži osjećaj da mi je lice mekano, isti osjećaj kao i nakon stavljanja kreme.



NIVEA 3-IN-1 CLEANSER


 Post - http://makeupandnailsforfun.blogspot.hr/2015/11/nivea-3-in-1-cleanser.html 








NJEGA KOSE 


ovdje možete pročitati sve o mojoj kosi pa da se ne ponavljam.             http://makeupandnailsforfun.blogspot.hr/2015/09/moja-rutina-njege-kose.html 

Do sad nisam koristila baš maske za kosu nego više regeneratore koji su mi radili posao za koji su bili namjenjeni i nisam se bunila, ali u razgovoru s prijateljicom, koja mi je preporučila jednu masku za koji za koji vjerojatno svi znate, a to je - GLISS HAIR REPAIR, sam odlučila da tako skoro neću više koristiti regeneratore tj. balzame za kosu.
- prednost ove maske je ta da vam netreba pola sata  da ona odradi svoje, a netreba vam niti puno proizvoda, ja kad koristim balzame stavim punu šaku, a s ovom maskom stavim samo malo na vrhove prstiju i to umasiram u kosu.
Ako vas zanima recenzija drage volje ču je napisati.




                                                                                                                                          


DEKORATIVA 

znam da je to ono što Vas najviše zanima pa neću opće duljiti nego vam samo pokazati ono što me fasciniralo prošlog mjeseca.

Znate da sam nedavno naručivala stvarčice s Pink Pande, i kad su mi došle ja sam se jednostavno zaljubila.

ovo je link gdje možete vidjeti što sam naručila -http://makeupandnailsforfun.blogspot.hr/2015/11/makeup-revolution-mini-haul.html

-izdvojit ču paletu sjenila kao najdražu, na početku mi je bila najdraža paleta rumenila i bronzera ali sam koristila samo bronzer pa nebi bilo pravedno da stavim njega pod favorite.

Ali ovo sam koritila svaki dan - MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS MATTE paleta

Ovo je najbolje pigmentirana paleta koju sam ja do sad probala, a da još jednom napomenem ovo su sve matt sjenila.   







- nisam se previše šminkala prošlog mjeseca i nisam imala vremena za isprobavanje novih stvari, tako da nemam više favorita za studeni mjesec.




NAJBOLJI FILM 

- sad čete se smijati ali, nemam film nego imam crtić

Prošlog mjeseca smo ja i frendica otišle u kino u namjeri da ćemo gledati 

James-a Bond-a, ali smo završile gledajući... 





- ovo je crtić onako malo za odrasliju djecu, smatram da nije baš za ove jako mlade, nema nikakvih prostota niti ništa slično, ali za one od pet godina bi mogao biti u nekim dijelovima malo zastrašujuč.

Sve u svemu, ako želite malo oduška od života, vratite se u mlađe dane i nasmijat se smatram da biste trebali pogledati ovaj crtić.





NAJBOLJA PJESMA - ne može biti samo jedna.

https://www.youtube.com/watch?v=YQHsXMglC9A 








NAJBOLJI INSTAGRAM



Svakog mjeseca kad ču pisati favorite objaviti ću sliku na instagram gdje čete vi moći komentirati i onda ću ja pogledati vaše profile i koji će mi se najviše sviđati ću staviti u favorite.

Nisam to stigla napraviti ovog puta tako da ču vam stavit link jedne cure koja raditi predivne narukvice i morate definitivno pogledati ove za Božić mislim da su predivneeee.

- ovo je post u kojem sam pisala o njezinim narukvicama 






Evo stigli smo i do kraja favorita za studeni mjesec, ujedno i moji prvi favoriti na blogu. Iskreno se nadam da vam se sviđa moj način pisanja, znam da nije sve pravopisno točno i da ima puno grešaka, ali ide polako prema boljemu.

Htjela bi Vam se samo zahvaliti što čitate moje postove koji su sto posto iskreni, i radim ovo jer me veseli, i jako mi je drago kad vidim da vi to čitate. kad me pratite na instgramu i komentirate.
Uskoro vas čeka jedno darivanje tako da čekajte na to :D

I htjela sam vas pitati kako vam se sviđa moj neki mali dizajn bloga za ovo Blagdansko vrijeme?



davorka.fajfar07@gmail.com







































Primjedbe

Popularni postovi