*MAKEUP LOOK ZA VALENTINOVO*

Danas vam donosim jedan look koji možete iskoristiti za Valentinovo, ili nadolazeće proljeće.





Za početak stavite bazu na kampke, ona će vam omogućiti da se sjenilo ne nakuplja u pregibu, duže traje i pigmentiranije je. Pazite da ne stavite previše jer će vam se dogoditi kontra efekt. 
Ja sam koristila Avon bazu koja mi je bila jedina pri ruci.






Nakon baze krećemo sa sjenilima, bijelo sjenilo stavljam s plosnatim kistom ispod obrve 

Sjenilo je označeno sa zvjezdicom 




Na polovicu kapka stavljam lagano pinki sjenilo, iz CATRICE palete 






Sad ču se fokusirati na pregib, i malim okruglim kistom uzimam bordo sjenilo iz CATRICE palete i nanosim ga samo u vanjski dio pregiba, zatim uzimam veliku kist za blendanje i sve izblendam da ne ostanu grubi prijelazi.









Nakon blendanja uzimam predivnu naranđastu-beskvastu-pinki nijansu , stavljam je u sredinu kapka i malo na vanjski dio. 








Bacamo se opet na vanjski dio oka i sad uzimam crno sjenilo sa malim kistom i stavljam vrlo malo na vanjski dio oka, ne stavljam nikako u pregib, samo na vanjski dio i uzimam ponovno veliki kist za blendanje i blendam prema van.






Nakon toga na red dolazi tuš i maskara. 





Za kraj uzimam još malo rozog sjenila s šljokicama i stavljam na sredinu kapka.




Gotovi smo s očima, samo ču sam brzinski navesti što sam kosristila za podlogu.



PRIMER :





PODLOGA : 



KOREKTOR : 


BRONZER I RUMENILO :







Za usne vam savjetujem da ne pretjerujete sa nekakvim ludim nijansama, najbolje je nude.
Ja sam se odlučila za : 













Završni LOOK :







Nadam se da vam se sviđa ovaj look.

Puse :*


INSTAGRAM - https://www.instagram.com/davorka07/


GMAIL - davorka.fajfar07@gmail.com

Snep : davorka07







Primjedbe

Popularni postovi