*NEW IN - proizvodi za kosu*

Jedan od mojih prvih postova je bilo o njezi kose  pošto i do sad taj post ima najviše pregleda, a moja rutina se promijenila odlučila sam Vam pokazati što se to novo od proizvoda.

         *ako Vas zanima kakva je moja kosa bila od prilike prije 6 mj. i koje proizvoda sam koristila kliknite na ovaj link   -  http://makeupandnailsforfun.blogspot.hr/2015/09/moja-rutina-njege-kose.html



Za početak ću samo napomenuti da se farbam svaka 2 mj. - pramenovi , ali nešto tipa ombre znači pri vrhu tamnije pa sve svjetlije. Znači da moja kosa  nije prirodna i morala sam promjeniti rutinu da ne izgleda bez životno i ispucalo.



ŠAMPON - još uvijek sam vjerna svom Syossu, ali ovog puta je druga verzija.

- sadrži keratin i zbog toga je moja kosa toliko nahranjena i puna volumena
- koristim ga pa već jedno 3 mj. znači dobro sam ga isprobala i odličan mi je
- kosu perem 3 puta tjedno, šampon nanosim samo na tjeme





REGENERATOR - isto koristim Syoss. 

- isto kao i šampon linija keratin
- nanesite ga na kosu ostavite 30 sekundi, i već onda ćete primijetiti kako vam je kosa mekana
- ja ga koristim prilikom svakog pranja i ostavljam ga oko 5 min. za još bolje rezultate
- mogu reći da je ovo jedan od najboljih regeneratora koje sam probala



ULJE - Ultra Doux

- ovo ulje je od Argana 
- ima jako lijepi i nježan miris 
- moram priznati da me nije previše oduševio
- ali sam ja pronašla načina kako ču ga iskoristiti, prije svakog pranja  ja namočim, ali doslovno       namočim cijele vrhove u ovo ulje ostavim oko dva sata i tek onda idem na pranje, nemojte stavljati     na  tjeme 
  kada ulje koristim na takav način, kosa mi je jako mekana i ima divan miris
- moji dojmovi se nisu još dovoljno razjasnili što se tiče ovog ulja pa nisam sigurna dali ču ga               ponovno kupiti  





SILVER ŠAMPON - poštu su mi pramenovi plavi, moram koristiti silver šampon da mi ne izbije žuto

- ovaj šampon sam kupila u saloni gdje se farbam, ne znam stvarno gdje ga možete kupiti ovako
- ovo koristim jednom tjedno jer mi užasno isušuje kosu
- ljubičaste je boje
- miris je bomba i ostaje neko vrijeme u kosi poslije pranja
- ja ga koristim tako da kosu prvo operem svojim šamponom i onda s ovim,  nanesem ga prvo na vrhove ostavim neko vrijeme i nakon toga nanesem po cijeloj kosi i ostavim nekih 3 min, zatim jako   dobro isperem i stavim regenerator 
- lijepo se pjeni
- cijena mu je 80 kn
- traje jako dugo
- što je najbitnije ne izbija mi žutilo




SUHI ŠAMPON - kome se da prati kosu svaki dan.

- ne koristim često suhe šampone, ali odlučila sam staviti ovoga u post jer mi je najdraži od svih koje   sam probala
- ima divan miris
- kosa vam je puna volumena
- ne ostavlja bijele tragove
- i uvijek imam jednog u rezervi
  




I to je to od mojih proizvoda za kosu, nadam se da vam se sviđa, pišite mi dali ste probale koji od ovih proizvoda i kako vam se sviđaju, preporučite mi neki proizvod koji se Vama sviđa. 




Snapchat - davorka07

gmail - davorka.fajfar07@gmail.com

- post nije sponzoriran, sve proizvode sam sama kupila-

Primjedbe

Popularni postovi