EVELIN COSMETICS 8in1 NAIL CONDITIONER

Pozdrav drage moje.

 Danas vam donosim recenziju jednog, jednom riječju SAVRŠENOG proizvoda, riječ je o EVELIN COSMETICS 8in1 NAIL CONDITIONER-u. 
Za početak jedna mala pričica o mojim noktima, znači kao i većina cura imala sam i ja problema s noktima, nisu rasli, lomili su se, listali i sve u svemu bili su stvarno grozni nikako ih nisam mogla dovesti u red. 
Prije par mjeseci imala sam gelirane nokte i kako sam ih skinula moji nokti su bili iznimno oštećeni i nisu htjeli rasti, pa mi je prijateljica savjetovala da probam ovaj proizvod. Moji nokti su se preporodili. 

Kako koristiti proizvod :

EVELIN COSMETICS 8in1 NAIL CONDITIONER

Ovo je zapravo lak za nokte, ali morati biti jako pažljivi s korištenjem, i koristiti ga kao lijek ako su van nokti jako oštećeni i držite se uputstva nokti će vam se sigurno oporaviti. Proizvođač kaže da morate koristiti ovaj proizvod dva tjedna, a postupak je ovakav:na potpuno čist nokat namažete jedan sloj ovog laka ostavite tako jedan dan i drugi dan na nesete drugi sloj ovog proizvoda, treći dan sve skinete acetonom i ponavljate ovaj postupak dva tjedna. ne preporučujem da iznad toga mažete još koji lak ako su vam nokti stvarno uništeni.

Pokušajte biti strpljivi i vidjet čete stvarno rezultate. Nemojte nipošto mazati ovo u prekomjernim količinama jer se može dogoditi kontraefekt, tako da vrlo pažljivo s tim. 

Nakon što vam se nokti oporave u potpunosti i počnu rasti ovaj proizvod ne morate koristiti svakodnevno nego ga možete namazati kao bazu i zaštiti će vaš nokte. 


Ovo je slika kako proizvod izgleda. On još dolazi u jednoj kutijici koju vam sad nažalost ne mogu pokazati jer sam je bacila.
GDJE SE MOŽE KUPITI :
Ovaj proizvod možete kupiti u bipi za ostale drogerije nisam sigurna jer nisam baš obraćala pažnju na njega u dm-u.
Cijena mu je najčešće u BIPI 21,99 kn 

MOJI DOJMOVI: 
Kao što sam vam već i rekla na početku mene je ovaj proizvod oduševio i stvarno nemam nikakve primjedbe na njega.
Moja ocjena je 5/5.
Ovo su moji nokti nalakirani s ovim proizvodom i možete vidjeti kako su dugi i zdravi. 

Dali ste već probala ovaj proizvod? Koji su vaši dojmovi? 
Puse do sljedećeg posta :*




Primjedbe

Popularni postovi