Upoznavanje

Bok svima. Pošto je ovo moj prvi post željela sam vam se malo predstaviti i reći što čete sve moči čitati na mom blogu.

Evo ja sam Davorka, 19 mi je godina i završila sam ekonomsku školu.
Blog sam htjela pokrenuti već prije par godina ali nikako da to napravim i sad je napokon došao trenutak da se to dogodi  i vrlo sam sretna i jedva čekam da počnem pisati svaki dan. Na ovom blogu čete moči čitati o svemu što se tiče šminke, znači pravi mali raj što se toga tiče kozmetike, kako se šminkati za razne prigode, recenzije proizvoda, nešto malo o zdravom načinu života i vježbanju, zapravo sve što zanima mlade djevojke. Zašto sam se odlučila za blog o šminkanju i tim stvarčicama kad već stotinjak djevojaka u našoj zemlji i svih ostalih diljem svijeta rade puno bolji posao od meni, e pa zao jer mene to ispunjava ja to volim raditi meni to nikad ne dosadi, ja ću vam pokazati kako se od jako jeftine šminke možete na šminkati kao neko tko ima jednu cijelu sobu punu HN šminke. Dajte mi priliku da vam pokažem kako se snalazim i ja ću vam pomoći da se i vi uz malo truda i malo novca isto možete na šminkati kao neki profesionalac.  

Ime od bloga je makeupandnailsforfun07. Zašto baš ovo ime, ovo sve je već počelo prije jedno godinu dana kad sam razmišljala o tome kako su otvoriti svoj instagram profil gdje ču pokazivati kako radim svoje nokte, znači ja sam radila dizajne na svojim prirodnim noktima i onda sam se odlučila na ime nailsforfun07, pošto sam u tom trenutku razmišljala jako o tome ta idea za ime mi je pala pod nastavom znači u školi. Kako mi u jednom trenutku nokti nisu bili baš u dobrom stanju nisam imala što objavljivati, i naručila sam neka nova sjenila i počela sam više i više proučavati  s šminkom i objavljivati slike, ljudima se to sviđalo pa sam odlučila promjeniti ime da one bude u skladu s onim što radim.

Eto ne znam više što bih pisala sad na početku, ako imate kakva pitanja za mene slobodno mi ih postavite rado ču odgovoriti na njih i u međuvremenu možete posjetiti moj instagram profil gdje možete vidjeti kako baratam šminkanjem.
 
Unaprijed se ispričavam ako će sad prvih par postova bit malo čudni i ne savršeni, ali to je zato jer nisam takvo što još nikad radila, ali nadam se da će uskoro biti puno bolje. Pusiceee


instagram - https://instagram.com/makeupandnailsforfun07/
osobni instagram - https://instagram.com/davorka07/
e-mail - davorka.fajfar07@gmail.com 

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi