Jesenski Makeup

Bok drage moje. Danas vam donosim ovaj jesenski look kojeg jednostavno obožavam i mislim da će svakoj curi dobro stajati. Neću ići previše u detalje s proizvodima jer bi bio onda prevelik post ,a ako vas zanima bilo što slobodno mi napišete u komentare. Pa možemo krenuti. 

                     
Jesenski makeup
Za početak stavljam na svoje kapke bazu za sjenila koristim Avonovu bezu za sjenila  koja će mi pomoći da mi se sjenilo ne skuplja u pregibima i da  su sjenila više pigmentirana. 




Nakon toga preko cijelog kapka plosnatom četkicom nanosim bež sjenilo. Uzimam mali kist za blendanje i u pregib oka stavljam lagano crvenkasto sjenilo i polako blendam prema unutarnjem kutu oka, potom uzimam zlatno sjenilo i stavljam ga u sredinu kapka i malo na unutarnji dio i vanjski dio oka. Sad je na redu jako puno blendanja velikim kistom. Kad smo to izblendali  u vanjski dio kapka stavljam tamno sjenilo. Nakon toga slijedi tuš i maskara. 


*sjenila koja sam koristila
*kistovi koje sam koristila
*maskara i tuš

Na usne sam stavila ovaj predivan ruž i preko toga malo kompaktnog pudera da stvorim matt efekt. 



O podlozi ču vam pisati u drugom postu. Stvarno se nadam da vam se sviđa ovaj look. Ako imate bilo kakva pitanja pišite u komentare.
puse :*

https://instagram.com/makeupandnailsforfun07/
davorka.fajfar07@gmail.com

Primjedbe

Popularni postovi