*MOJA RUTINA NJEGE KOSE*

Bok drage moje.
Danas vam donosim jedan post o mojoj rutini njege kose. 

*O MOJOJ KOSI*

Za početak ču vam malo ispričati kakva je moja kosa i upozoriti da možda proizvodi i metode koje ja koristim neće kod svih djelovati isto, jer smo svi različiti. Ja pričam za svoju vrstu kose i što meni odgovara.
 Moja kosa je srednje dužine, možemo reći i duga, jako se voli mastiti moram ju prati skoro svaki dan, ali pošto sad ne hodam nikamo nije mi to potrebno pa ju perem svaki drugi, treći dan i sada mogu izdržati dva dana da mi se ona ne masti. Problem tomu je da imam jako osjetljivo vlasište te imam male grbice po tjemenu koje su nakupine prhuti. Jako se lomi i ispada u jesenskim mjesecima. To su recimo mane i nedostaci moje kose, a vrline su te da je jako gusta i sjajna i treba joj dugo da se ošteti.
 Ja svoju kosu ne farbam, osim pramenova koje znam sama sebi napraviti jednom godišnje na vrhovima da mi se malo posvijetli ali to ne možete primijetiti jer je vrlo malo. No ovo ljeto se moja kosa toliko osušila zbog sunca jer sam se jako puno sunčala, da se moja kosa pretvorila na vrhovima doslovno u slamu. Ako vas zanima kako sam riješila ovaj problem nastavite čitati.
Sad kad ste dobile dojam kakva je moja kosa sad možemo početi s proizvodima i kako se moja kosa preporodila.


*PROIZVODI KOJE KORISTIM ZA PRANJE*

Kao što sam i prije rekla perem ju svaki treći dan. Proizvod koji koristim za pranje je *SYOSS FULL HAIR 5 DENSITY AND VOLUME BOOSTER*
 Syoss šampone koristim već jako dugo, ali svaki put pokušam kupiti drugoga trenutno imam ovaj u ljubičastom pakiranju njegov miris nije standardan miris syoss šampona, ima jedan predivan miris koji će vam biti postojan na kosi danima.
 Prije nego sam kupila ovaj šampon kad mi je ponestalo prijašnjeg syoss-a koji je bilo protiv peruti sam koristila šampon od koprive. Taj šampon mi je preporodio kosu, on ne sadrži alkohol i moja kosa se u tri pranja preporodila, doslovno nije bila više oštećena bila je nježna i svilenkasta. Ja inače koristim puno različitih ulja za kosu,  regeneratora i mojoj kosi je bilo svega previše i trebala je predah tako da sam jedno dva tjedna koristila samo taj šampon od koprive koji je napravio čuda.
 Sad nakon nekog vremena kad mi se kosa smirila sam počela koristiti ovaj syoss i s njim perem kosu jednom tjedno ,a s koprivom operem  kada vidim da mi je kosa bezživotna. 
Regenerator kojeg koristim trenutno je *SYOSS REPAIR THERAPY*  koji me malo razočarao nisam baš zadovoljna s njime ne radi mi posao kao što bi trebao, preblag je i kosa mi ostane zapetljana jednostavno ne radi ništa. Imala sam prije isto regenerator  od syoss-a koji je bilo puno bolji od ovoga.

*SYOSS FULL HAIR 5 DENSITY AND VOLUME BOOSTER*
*AFRODITA ŠAMPON OD KOPRIVE*
*SYOSS REPAIR THERAPY*

























































*PRANJE KOSE*

Sad ču vam pričati malo o tome kako ja perem tu svoju grivu. Ja kad perem kosu ja perem samo tjeme znači stavim šampon na glavu i perem samo tjeme kose koje masiram s jagodicama na prstima, a ne noktima. Ne smijete nikad s noktima prati tjeme samo s jagodicama na prstima jer čete oštetiti tjeme, preporučam da si masirate tjeme  oko pet minuta ako možete može i duže  time čete pospješiti rast kose. Znači na vrhove ne stavljam ništa šampona jer će to isušiti kosu, a taj dio nije ni mastan nisi prljav tako da ona količina sredstva kad se ispire  je sasvim dovoljan da opere i vrhove kose. 

Nakon toga stavim dosta veliku količinu regeneratora na vrhove i pustim da odstoji oko pet minuta i onda to jako dobro sve isperem i kad sam gotova osušim kosu lagano ručnikom.  Kosu kad je mokra nikada ali NIKADA nemojte češljati to je nešto najgore što možete kosi napraviti polomit čete je, oštetiti i ne vidim opće svrhu češljanja mokre kose. Nakon jedno pola sata uzmem kosu iz ručnika koja je onda još uvijek mokra i na nju onda naprskam u velikoj količini *GLISS OIL NUTRITIVE EXPRESS-REPAIR-CONDITIONER*  koji ne sadržava alkohol pa vam neće oštetiti kosu. Na ovom proizvodu nikada ne štedim. Ima predivan miris i jako je dobar za rasčešljavanje nakon tog proizvoda ostavim kosu još takvu deset minuta i nakon toga je počnem sušiti fenom. Ja jednostavno ne mogu, a da ne osušim kosu jer me inače glava jako boli i vrat. Kosu posušim  tako da je skoro suha, ali kad je malo još vlažna e onda ja idem češljati kosu onda ju ne možete polomiti možete ju savršeno počešljati i niste napravili nikakvu štetu.Kada mi je  kosa suha koristim  ulje za vrhove za koje svi vjerojatno znate. Ima moje sve preporuke neću pisati puno o njemu znam da svi znate za njega jednom riječju odlično je i nije uzalud najprodavaniji proizvod 2014. godine u AVON katalogu.
*ADVANCE TECHNIQUES DRY ENDS SERUM*

*GLISS OIL NUTRITIVE EXPRESS-REPAIR-CONDITIONER* 
*ADVANCE TECHNIQUES DRY ENDS SERUM*


Evo drage moje ovo je moja rutina njege kose nadam se da vam se sviđa.
Puse :*


Gmail - davorka.fajfar07@gmail.com



Primjedbe

Popularni postovi